Print header

Elektronska oddaja ponudb - informacije za PONUDNIKE

1. Kako poteka prijava v sistem?

Za samo prijavo v sistem se uporablja sistem SI-PASS.

SI-PASS je enotna točka za preverjanje identitete različnih subjektov. SI-PASS povezuje e-identitete subjektov, ter identifikacijske in druge podatke shranjene pri različnih ponudnikih e-identitet in atributov, ter elektronske storitve javne uprave. Je centralni sistem namenjen integraciji funkcionalnosti ugotavljanja identitete uporabnika v informacijske rešitve javnega sektorja. Zagotavlja visok nivo varnosti in zaupanja.

Spletna prijava SI-PASS torej omogoča enotno prijavo uporabnika v različne portale javne uprave Republike Slovenije (e-JN,e-Uprava, e-Vem,... ) z enim samim uporabniškim računom.

Podrobnejša navodila najdete TUKAJ.

2. Katera digitalna potrdila so kompatibilna s sistemom?

Sistem podpira vsa kvalificirana digitalna potrdila izdana v Sloveniji.

Overitelji so: SIGEN-CA, Pošta®CA, AC NLB in Halcom CA. Ob kliku na eno izmed spodnjih povezav boste preusmerjeni na spletno stran izbranega overitelja.

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo SIGEN-CA

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Pošta®CA

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo AC NLB

Pridobite kvalificirano digitalno potrdilo Halcom-CA

3. Kako poteka prva prijava ponudnika v sistem?

Podrobnejša navodila najdete TUKAJ.